>Pasek i "Jarocińska Torba"

>

Z resztek zamszowej skóry, mozna stworzyć na własne potrzeby różne oryginalne rzeczy. Wykonanie takich drobiazgów przysporzy nam wiele radości i dumy z kilku rzeczy,
po pierwsze i najważniejsze, że jesteśmy takie zdolne i utalentowane,
po drugie, nosić będziemy rzeczy oryginalne i niepowtarzalne.
Wystarczy odrobina wyobraźni,  zamsz, kilka rzemyków, nożyczki i coś, co nazywa się dziurkaczem do skór, zakupionym w Lidlu za 16 zł.
Ja zrobiłam pasek i torbę, a z czasem stowrzę zamszową biżuterię. Bardzo lubię zamsz, jest bardzo wdzięcznym i plastycznym materiałem

Wieki nie byłam na koncercie rokowym w Jarocinie, ostatni raz w latach 90-tych. W tym roku postanowiliśmy z mężem, że pojedziemy ze znajomym (też starym weteranem) na 30 rocznicę jarocińskiej muzyki rockowej. Takie we mnie skrajności już mieszkają, że nie tylko hande madeuję  w zacisznym domku ale uwilebiam muzykę o dosyc mocnych brzmieniach i związane z nią koncerty.
Więc torba powstała pod wplywem tegoż festiwalu jarocińskeigo. Tego samego dnia po powrocie. Mam w niej wszystkie miłe chwile jakie  przywiozłam i będzie mi towarzyszyć na wszystkich innych koncertach….

. Z którego można wyczarować cuda.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Jarocińska Torba. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

