>Szydełkowe firanki

>

Szydełkowe firanki
Ostatnio brak mi weny twórczej odnośnie decoupagu. Czasem człowiek czuje przesyt pewną czynnością. Mam dużo rzeczy przygotowanych do zdekupażowania, ale tak jakoś mam nie po drodzę. Odświeżyłam swoją szufladę z drutami, szydełakami. Przejrzałam nawet kolorową mulinę. 
Poniżej zdjęcia moich dwóch skończonych firanek i jedna w trakcie szydełkowania.

Ta firanka zrobiona jest techniką filetową. Wzór mam z wydania specjalnego burdy.

Druga firanka, jest to wzór siateczkowy, dół zdobiony misterną koronką. Wzór zaczerpnęłam ze starego wydania „Diany”.
Trzecia firanka, jest już skończona ale brak jej końcowego zdjęcia. Zatem prezentuję ją w trakcie pracy.
Typowa technika filetowa. Wzór to stare wydanie „Diany”. Muszę znaleźć wenę twórczą do zrobienia fotki. Bo gotowa firanka już od dawna wisi w oknie.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Szydełkowe firany. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „>Szydełkowe firanki

  1. Pchełka pisze:

    >ściema na całego!! co idę z wizytą to coś nowego robisz:)))!!! Buziaki.A.

Skomentuj

