Pisanki ażurowe

W pierwszych słowach mojego kolejnego wpisu, chciałbym podziękować wszystkim kupującym za zainteresowanie moimi pracami, za ich słowa uznania i za chęć wsparcia mojego celu. Bardzo rzadko mam okazję podziękować Wam osobiście za zakupienie moich prac, robi to przeważnie pani Iza:), którą serdecznie pozdrawiam. Po jednej niezbyt miłej dla mnie znajomości, poznałam szereg fantastycznych osób i bardzo je cenię. Mam nadzieję, że będę mogła, w miarę swoich możliwości, z czasem im się odwdzięczyć. Gorąco Was wszystkich pozdrawiam:)))
Poniżej kilka kolejnych zdjęć tym razem pisanek ażurowych, do których zainspirowała mnie Sylwia Serwin, bardzo utalentowana i prawdopodobie skromna osoba (nigdy nie poznałam jej osobiście, mogę jedynie wnioskować po jej wpisach na stronie, że taka jest). Nie korzystałam też z jej kursów, a szkoda, bo chciałabym kiedyś poznać tą osobę. Myślę, że z czasem wszystko można zrealizować.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Pisanki ażurowe

  1. Wer seinen neuen Schlafbereich einrichten will, jener wird meist seinen Traum auf ein großes Bett aufheben, da sich schlicht die Fläche für dieses Wunschbett nicht aufgabeln lässt. Vielmals wird das Positionieren eines Schranks oder einer Kommode als sinnvoller beurteilt, dadurch ausreichend Stauraum zugegen ist. Aber wer sich in der riesigen Bettenwelt umschaut, der wird verstehen, dass er sich ein e Koje in Wunschgröße kaufen kann und so die präferierte Liegefläche und hinlänglich Platz und auch Lampen verwenden kann. Vor allem in modernen Kinderzimmern ist die Platznot ausgebrochen und so ist das Funktionsbett ein beliebtes Kinderbett, dass mittels seine natürlichen Werkstoffe wie Gehölz voll dem Trend zu einem heilenden Wohnraum folgt.

Skomentuj

