Komplet na zamówienie

Pewna Pani zakupiła u mnie herbaciarkę w stylu rustyklanym, do kompletu poprosiła o zrobienie deseczki, którą zawiesi na kuchennej ściance oraz stojak do noży. Trochę trudno było mi odwzorować kolorystykę tych przedmiotów do herbaciarki, ponieważ nie miałam już jej przy sobie, mogłam to zrobić jedynie na podstawie zdjęć. Mam nadzieję, że klientka będzie zadowolona. Poniżej zdjęcia zakupionej herbaciarki.

Herbaciarka rustykalna

Herbaciarka rustykalan

Herbaciarka rustykalna

Herbaciarka rustykalna

Komplet wygląda tak:

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii realizacje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

