Więc….

….więc moge już uchylić rąbka tajemnicy.  Przeniosłam już swoją pracownię w nowe miejsce. Klimat jaki tam jest stworzony, pasowałby wszystkim pasjonatom wszelakiej twórczości. Wyglądem i zapachem przypomina stryszek u babci.
Jak już uporamy się z twórczym bałaganem, zamieszczę kilka fotek na blogu. W każdym bądź razie jest to miejsce w którym można oddać się pasji tworzenia zapominając o dotychczasowych problemach.
Na dzień dzisiejszy można zapisywać swoje pociechy na warsztaty plastyczne do Dagmary vel Emda, artystki o kierunku malarstwa i nauczycielki sztuk plastycznych.
Poniżej zdjęcie ostatniej mojej pracy, herbatnicy z kwiatem. Trochę fatalna jakość zdjęć z powodu braku dobrego oświetlenia.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko, Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Więc….

  1. Grażyna pisze:

    Bardzo śliczna herbatnica a ten tajemniczy kwiat jest niezawodny.
    Pracowni zazdroszczę jak nie wiem co i na dokładkę z klimatem? Świat się wywraca na drugą stronę.
    Pozdrawiam
    Grażyna

  2. Bettineum pisze:

    Mam nadzieję Grażynko, że jest to zazdrość pozytywna;))
    Serdecznie pozdrawiam
    Betti

    • Anonim pisze:

      Nie obawiaj się bardzo pozytywna, zwłaszcza, że mam trochę inne plany życiowe niż Ty, ale decoupage będzie w nie wpleciony mam nadzieję.
      Pozdrawiam i życzę aby Ci pracownia kwitła a pomysły nieustannie kiełkowały. Zresztą coś nam pokażesz jak obiecałaś.
      Grażyna

  3. Grażyna pisze:

    To nie anonim to ja. Wszystko przez te skomplikowane machiny i zapomniałam się zalogować.
    G.

Skomentuj

