Nie mam czasu na….

…net;) Tak właśnie powinien brzmieć mój dzisiejszy wpis. Nie pamiętam, kiedy ostatnio się logowałam oraz kiedy sprawdzałam co w necie brzęczy. Jestem zmasakrowana nagłym atakiem jajeczek:))  piszę o tym, nie dlatego bo  chcę się wyżalić. Co to, to nie!:) Bardzo mnie to cieszy nawet, ale brakuje mi powoli oddechu, świeżego powietrza, na chwilę przymykam oczy i widzę skorupki,….. wydmuszki i tym podobne przedmioty przypominające wydmuszkę gęsią:))) Co za klimat. Jeszcze dziś mi się oberwało od Wujaszka z Wawy, że jeszcze im nie wysłałam zamówienia. Co tu dużo mówić, jak jeszcze nawet nie zaczęłam, bo nie mam kiedy. Spać też muszę, rzecz jasna;)  Więc sprawa wygląda tak, pracownię wciąż udoskonala Emda vel Dagmara, lub jak kto woli Dagmara vel Emda, ja kleję i wywiercam gęsie jaja, tace, pojemniczki pudełka i szafeczki.  Szczerze to nie mam czasu na robienie fotek. Ale ostanie dzieło musiałam uwiecznić zdjęciem, bo inaczej bym nie mogła i prezentuję je dzisiaj na blogu. Może w przyszłym tygodniu jak już się uporamy z pracownią to może jakieś zdjęcia zamieszczę.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nie mam czasu na….

  1. Grażyna pisze:

    Podziwiam za cierpliwość do tych jajek. Decoupage to misterna robota a jajka chyba najbardziej misterna. Twoje jajo jest piękne nawet nie miałabym pojęcia jak się za takie zabrać. W ogóle piękne rzeczy robisz.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego ukończenia pracowni.
    Grażyna

Skomentuj

