Open’er Festival Gdynia

Opener Festival

Opener Festival

Nigdy nie stałam przed dylematem typu, co wybrać….urlop za granicą….czy rockowe koncerty. Zawsze wybór pada na  to drugie. W tym roku wybieram się na Openera i do Jarocina. Z tych dwóch znanych mi festiwali, najbardziej klimatyczny i jest Jarocin. I na ten festiwal nie mogę się doczekać. Niesamowita muza i niesamowici ludzie. W ogóle aura tego festiwalu jest inna. Na Openera się wybieram, z kilku powodów. Pierwszy i najważniejszy mam blisko:))))) Rzut beretem na Babie Doły O!!! I to byłby najważnieszy powód. Kolejny to czasami można załapać fajny klimat.  W każdym bądź razie mam nadzieję, że cyknę kilka fajnych fotek na swojego decoupagowego bloga:)
Pzdr Betty
http://www.opener.pl/pl

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Open’er Festival Gdynia

  1. pawel79 pisze:

    Jeśli oprócz fotek pojawiłaby się jakaś relacja z Open’er oraz Jarocina to z miłą chęcią bym przeczytał.
    W tym roku zdecydowanie jeśli chodzi o gwiazdy to w Jarocinie chciałbym zobaczyć zespół Apocalyptica. Bad Religion widziałem w roku zeszłym i jeśli lubisz punk rock to się nie zawiedziesz!
    A dylemat urlop zagranica czy rockowe koncerty można rozwiązać rockowe festiwale w Europie🙂 Jest tego całkiem sporo.
    Pozdrawiam

  2. Grażyna pisze:

    Świetna sprawa te Twoje wyprawy rockowe ja niestety tyle o nich wiem, co w trójce powiedzą no i trochę mówią i nastrój się udziela, ale nie podejrzewała bym Cię o takie zainteresowania muzyczne. Super!

Skomentuj

