Romantyczna skrzynia

Powrót do rzeczywistości. Na szczęście robię w życiu to co lubię. Kolejna z moich zaległych prac. Skrzynię zrobiłam na zamówienie rodziców dzieci z III klasy. Chcieli dać nauczycielce coś wyjątkowego, coś co przypominałoby jej ukochane dzieciaczki. Klasa była bardzo zżyta z Panią, a Pani z klasą i z rodzicami. Bardzo dużo czasu i serca w tę skrzynię włożyłam, starając się aby efekt był zachwycający. Wstępnie zrobiłam małe śledztwo w sprawie gustów nauczycielki i trafłam. Łezki w oczach jej się zakręciły na widok prezentu i niespodzianki jaka ją czekała w środku. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu.

This slideshow requires JavaScript.


Boki skrzyni zdobione są reliefami i spękaniami, całość postarzana.

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Wieko skrzyni, to kompozycja kilku papierów. Całość pokryta 30-stoma warstwami lakieru, na koniec wykończona warstwami lakieru matowego. Cieniowana. Boki wieka posiadają ozdobną koronkę w kolorze ecru.

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

W środku po wewnętrznej stronie wieka transferem przeniesione  są zdjęcia dzieci. Całość zabezpieczona kilkunastoma warstwami lakieru i zdobiona koronką.

Romantyczna skrzynia

Romantyczna skrzynia

Galeria | Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Romantyczna skrzynia

  1. Anonim pisze:

    Super skrzyneczka, a większosci uczniów to już bym nie poznła:)

  2. Grażyna pisze:

    Już dwa razy próbowałam do Ciebie napisać i coś się nie chce przecisnąć. Może do trzech razy sztuka. Otóż Twoje pudełeczko jest prześliczne i to świetny pomysł z tymi dzieciakami i wcale się nie dziwię, że nauczycielka się wzruszyła i te szablony są super. No i bardzo Ci dziękuję za tak niezwykły komentarz u mnie. Muszę przyznać, że mocno mnie zaskoczyłaś aż do teraz nie mogę ochłonąć.

    • Bettineum pisze:

      🙂 No wiesz Grażynko, nie chciałam Cię aż tak poruszyć ale to miłe. A to co napisałam na Twoim blogu to prawda:)
      Pozdrawiam
      Betty
      Aha Twoje dwa komentarze do mnie doszly jako spam;)

Skomentuj

