Rewolucja w pewnej kuchni

Jeszcze przed świętami wielkanocnymi otrzymałam zlecenie na wykonanie kilku drobiazgów do kuchni. Całość została przedyskutowana z klientką. Najważniejsze były trzy aspekty.
Pierwszy, ma się w miarę mało dziać na wykonywanych  przedmiotach.
Drugi, ma być zachowana spójność kolorystyczna.
Trzeci, najważniejszy klientka zastrzegła sobie motywy, tak żeby nie powtarzały się u nikogo.
Podjęłam się owego wyzwania i sprostałam wymaganiom klientki.


This slideshow requires JavaScript.

Galeria | Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Rewolucja w pewnej kuchni

  1. Grażyna pisze:

    Podziwiam Cię za te białe tła, bo mnie dosyć trudno wylakierować tak żeby nic mi się nie przykleiło, upaprało albo coś w tym stylu. Komplet kuchenny wyszedł ślicznie, starannie, bez żadnych „naleciałości” i pani jest na pewno bardzo zadowolona, ale twoje świeczniki są wręcz powalające mimo, że proste to bardzo inspirujące.

    • Bettineum pisze:

      Klientka jest zadowolona, mam u niej dalsze zamówienia:) Odnośnie białego tła, szczerze to nie mam pojęcia jak to mi wychodzi. Tak jak wcześniej pisałam, często myję pędzle podczas lakierowania w wodzie z mydłem i od czasu do czasu używam tempertyny.:)

  2. Grażyna pisze:

    Przepraszam napisałam ‚twoje” prze z małe t a powinno być prze „T”…oczywiście.

Skomentuj

