Romantyczny komplet

Zamównie na owy komplet złożyła pewna Pani do salonu fryzjerskiego. Koncepcja uzgodniona z klientką, której bardzo zależało na ozdobienie przedmitów w starym stylu z motywem przewodnim róży.


This slideshow requires JavaScript.

Galeria | Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Romantyczny komplet

  1. Grażyna pisze:

    Śliczny Ci wyszedł ten komplet i dobrze postarzyłaś te róże, bo są dość mocne, ale nie rażą i maja ten specyficzny „stary” klimacik. Ślicznie jak zwykle.

  2. Bettineum pisze:

    Pamiętam, że ten motyw róż, był pierwszym zakupionym przeze mnie motywem, gdy robiłam pierwsze decoupagowe zakupy dla mojej córki (bo ja tym czymś miałam się nie zajmować:). Więc mam szczególny sentyment do tej serwetki. Kolejna sprawa, że gdyby to ode mnie zależało, to jednak zrobiłabym ten komplet zupełnie inaczej, choć i tak udało mi się dodać coś od siebie. Bo elementy miały być tylko różane.

Skomentuj

