Seria herbaciarek

Prace, które Wam prezentuję powstały dawno temu. Bardzo często brakuje mi czasu na obróbkę zdjęć i w miarę regularne wrzucanie ich na bloga. Te dwie herbaciarki stworzyłam w czerwcu. Fizycznie są już u innego właściciela, mi pozostały już tylko zdjęcia. Uważam, że jestem bardzo krytyczna w stosunku do swoich prac i nie chciałabym ich kolekcjonować w swoim domu. Ale czasami jest mi się z nimi ciężko rozstawać. W moim domu stoi na dzień dzisiejszy sześć prac, z których jestem prawie dumna i które będzie mi ciężko wystawić na sprzedaż. Delektuję się każdą chwilą kiedy mogę na nie spojrzeć. Myślę, że tak będzie dopóki w głowie nie zrodzą się kolejne pomysły.


Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz