Letni powiew

Szkoda, że lato tego roku mamy wyjątkowo jesienne. Ponieważ dzisiaj  prażyło dosyć mocno słoneczko, postanowiłam z tej okazji uhonorować swojego bloga taką oto pracą.
Tą letnią konewkę zrobiłam na zamówienie do rajskiego ogrodu;) Motywem miały być irysy. W trakcie pracy zastanawiałam się jakie dobrać tło aby wydobyć  głębię i podkreślić urok tych przepięknych i malowniczych kwiatów.  Więc jak się domyślacie tło jest malowane ręcznie. Mam nadzieję, że praca się Wam podoba.


This slideshow requires JavaScript.

Galeria | Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Letni powiew

  1. Grażyna pisze:

    Śliczna konewka a mazania czy też cienie nie wiem jak to nazwać po prostu śliczne a całość super. Zazdroszczę umiejętności malarskich, bo noga jestem w tej kwestii.

Skomentuj

