Warsztaty

Od miesiąca września tego roku, odbywają się u mnie kameralne warsztaty. W domowej atmosferze uczymy się decoupagowej magii. W pierwszy piątek zbiera się u mnie kilku osobowa grupa i uczy się wszystkiego od podstaw.  Nawet nie myślałam, że takie zajęcia mogą sprawiać mi frajdę. Ponieważ jestem osobą bardziej twórczą, myślałam że nie dam rady przekazać dziewczynom  swojej wiedzy. Ale chyba się udaje.
Na co dzień siedzę sama ze swoimi preparatami i pracami,więc takie spotkania miesięczne pozwalają choć na chwilę opuścić swą bezludną wyspę. Mam nadzieję, że dziewczyny też są zachwycone, bo póki co chcą sie dalej spotykać.

Poniżej prezentuję ich prace jakie do tej pory zrobiły „Personalną butelkę” oraz „Powitalny szyld” . W listopadzie robiłyśmy „Refleksyjną podkładkę” zdjęcia zamieszczę w najbliższym czasie.

W najbliższym czasie zamieszczę nasze tematyczne kursy on-line. W menu  będzie oddzielny odnośnik. Na życzenie kilku dziewczyn, aby im łatwiej było odrobić zadanie domowe;)))
Miłej reszty weekendu mimo wszystko:)

Betty


This slideshow requires JavaScript.


Ten wpis został opublikowany w kategorii warsztaty i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

