Bombkowo-bombowe:)

Na blogach  pojawiają się już nasze świąteczne arcydzieła. Jestem więcej niż pewna, że u każdej szanującej się dekupażystki warsztat pracy przepełniony jest wszelkimi bombkami, brokatami, papierami  i wszelkiego rodzaju preparatami. Ja także jestem w trakcie tworzenia kolejnych prac. Niedawno zadzwoniła do mnie rozgoryczona stała klientka i wielbicielka moich prac, że jeszcze nie wrzuciłam na bloga zdjęć moich bombek. Tak sobie myślę, że i u mnie nadszedł  ten czas. Nie chciałam tego robić przed Dniem Wszystkich Świętych, ze względu na szacunek tego dnia. Ale po niedzielnej wizycie w Galerii Bałtyckiej, stwierdziłam, że jestem daleko do tyłu. Wszystkie sklepy wystrojone po zęby świątecznymi ozdobami. Tak sobie myślę, że jest to nawet miłe, takie przedłużanie sobie czasu oczekiwań Świąt Bożego Narodzenia. Człowiek tak jakoś nastraja się optymistyczniej. Pamiętam z dzieciństwa kiedy prosiliśmy  z moim rodzeństwem o postawienie i ubranie choinki w domu w miesiącu październiku. Mama spełniła nasze oczekiwania, ubraliśmy ją w nasze dziecięce zabawki i stała tak z nami przez kilka dni. To były trochę inne czasy, ulice i wystawy były szare i nijakie. Czułam wielki niedosyt kolorów. Pewnie stąd ta zachciewajka🙂

Rozpisałam się okrutnie jak nigdy.

Zatem prezentuję swoje pierwsze „bomkowo-bombowe „prace.


This slideshow requires JavaScript.


Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Bombkowo-bombowe:)

  1. GOSIA M PILNA UCZENNICA pisze:

    TO NIE SĄ PRACE TO SĄ CUDEŃKA.

Skomentuj

