Praca mojej kursantki:)

Moja grupa dziewczyn bardzo ambitnie podchodzi do pracy🙂 Wiem,  że wszystkie poświęcają każdą swoją wolną chwilę na udoskonalanie pasji. Bo jak wszyscy wiemy warsztaty to nie wszystko. Ciężka praca i długi trening czyni mistrza. Wczoraj na e-mail dostałam fotki od Gosi M., która w pocie czoła wyczarowała taką oto „Paryską tacę”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii warsztaty. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Praca mojej kursantki:)

  1. GOSIA M PILNA UCZENNICA pisze:

    JAKI MISTRZ TAKI UCZEŃ:-) DZIĘKUJĘ MOJEJ NAUCZYCIELCE ZA WSKAZÓWKI DOBRE RADY INSPIRACJE MIŁE CHWILE ATMOSFERĘ …

  2. Bettineum pisze:

    Dziękuję Gosiu, aż mi się miło zrobiło:))) Na następnych zajęciach widzę Cię z kolejną Twoją pracą. Coby nam tu na blogu nudą nie wiało:)

Skomentuj

