Odrywając się od bombek…

Odbiegając na chwilę od świątecznych klimatów, chciałbym Wam zaprezentować szkatułę na skarby. Pewna mama zamówiła ją na 18-stkę swojego syna.
Przyniosła mi wierszyk z dziecięcych lat swojego dziecka i kilka pamiątkowych sentymentalnych zdjęć.
Cała inwencja twórcza należała do mnie. Z doświadczenia wiemy, że bardzo ciężko jest kupić coś wyjątkowego mężczyźnie, a już wykonać coś wyjątkowego chłopcu dopiero co wchodzącemu w dorosłe życie, to nie łatwa sztuka.  Z facetami tak już jest, są dziwnie wymagający i skomplikowani co dodatkowo nam kobietom utrudnia codzienne życie;) ale wracając do tematu szkatułki. Postarałam się i powiem szczerze, że sama jestem zadowolona z efektu. Wygląda doskonale.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Reliefy i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Odrywając się od bombek…

  1. Grażyna pisze:

    Ja bym powiedziała tak: faceci to proste w dobrym tego słowa znaczeniu istoty a ich prostota powoduje więcej zamieszania niż by się mogło wydawać a wracając do Twojej pracy reliefy są misterne, skomplikowane i bardzo piękne a cała szkatuła po prostu z dużą klasą.

Skomentuj

