Mini Medaliony

Ha!!! Obiecałam, że następnego dnia pokażę mini medaliony. Jak zwykle nie dotrzymałam słowa. Zawsze ktoś lub coś skutecznie uniemożliwi mi  wpisy na blogu. Choć te akurat nie są zbyt obszerne z mojej strony, aczkolwiek wypadałoby zawsze coś napisać.W tym roku święta mogłyby być o miesiąc później, ledwo dyszę w oparach  farb i lakieru, a tu już adwent i moje najstarsze dziecko śmiga z latarenką na roraty i w radiowej Trójce piosenka o karpiu leci i tak jakoś cieszę się bardzo, że zajmuję się tym i owym, co przedłuża moje oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. Bo ozdoby świąteczne to już w październiku zaczynam robić;)

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

