Damą być…

Czas pędzi ……tik tak, u mnie w domu prawie świąteczne nastroje.Zaczynam dzieciom puszczać świąteczne filmy i bajki (które uwielbiam), przy pracy wtóruje mi Preisner na przemian z The Pupppini Sisters, a ja siedzę i dłubię w jajecznych wytworach, które komuś mają służyć za bombki, nawet ciekawy pomysł z tymi jajkami. Jajka w stylu z Safarii, jaka z ptaszkami, jarzębinką, kotkami i oraz jeżyną, do tego kilka sztuk butelek w stylu bardzo męskim z okazji awansu pewnego pana, talerz z aniołkiem, zawieszka z aniołkiem, szkatułki, herbatnice i długo by jeszcze wymieniać  tą listę życzeń.  Jakiś czasowstrzymacz by mi się przydał🙂

Chciałbym tylko przypomnieć , że w przyszłą niedzielę  to jest  11 grudnia od godziny 17:00 zaczynamy z dziećmi piec pierniki,(czytaj rodzice z dziećmi) bynajmniej u mnie w domu. Chętnych do zabawy zapraszam, tylko proszę mnie uprzedzić mailowo lub telefonicznie ilość ciasta ograniczona i nie wszyscy mogą się załapać.

A póki co „Damą być…”

Damą być

Damą być


This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Damą być…

  1. Anonim pisze:

    Sliczne bombeczki, z moimi ulubionymi damami, wcześniejsze z ornamentami także pięknie wyglądają. Wogóle świąteczne prace klimatyczne i piękne.
    Pozdrawiam
    Anka

Skomentuj

