Breakfast at Tiffany’s :)

Zaczynam śnić, że nie wyrobię się ze zleceniami na święta….. Wszyscy budzimy się na ostatnią chwilę, ja też taka jestem, dzieci napisały listy do Św. Mikołaja a mikołaj jeszcze ich nie zrealizował, czas prawie nigdy nie działał na naszą korzyść.  Osobiście brakuje mi jakiś dwóch tygodni abym mogła na spokojnie wyrobić się ze swoimi planami na święta.:)
Tak bardzo chciałam zrobić dla swoich klientów świąteczne skrapkowe kartki  świąteczne,  mam taką wewnętrzną potrzebę ale zrealizuję ją dopiero na przyszłe święta., chociaż kto wie….

Dziś bombki, które zdobią gabinet fryzjerski na Świętojańskiej, pomysł klientki co do zdjęć  Marilyn Monroe, Audrey Hepburn i James Dean’a.  Końcowy projekt  i wykonanie Pracownia Bettineum.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Breakfast at Tiffany’s :)

  1. Anonim pisze:

    Piękne bombki:)

Skomentuj

