Nietypowe stroiki

W ostatnim wpisie napisałam, że brak mi czasu na zrobienie kartek świątecznych ale w tamtym tygodniu miałam silną potrzebę zrobienia sobie do domu świątecznych ale trochę innych stroików do mojego  mieszkanka.  Więc zebrałam siły, pojechałam na giełdę florystyczną i powstały w pocie czoła takie oto dwa stroiki. W tym miejscu chylę czoła wszystkim florystom, jest to dosyć niebezpieczna praca….. ale jakże przyjemna. Chyba zaraziłam się florystyką przy okazji świątecznego tworzenia. 

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

