Witam w 2012 roku:)

Mam nadzieję, że wszyscy  się dobrze wybawili podczas  imprezy sylwstrowej  i zebrali już swoje siły na nadchodzący rok 2012. Ja bawiłam się wyśmienicie w domu przy sylwestrowej  muzyce i  w przemiłym towarzystwie.  Z przyzwoitości spojrzałam na datę w kalendarzu  poczym stwierdziłam, że czas najwyższy zaprezentować jakieś prace, gdyż jakąś dziwną nudą na mym blogu wieje.  Prace są wprawdzie ubiegłoroczne aczkolwiek jak najbardziej na czasie, bo przecież mamy karnawał  i na ten czas też można coś karnawałowego wytworzyć.


This slideshow requires JavaScript.


 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Witam w 2012 roku:)

  1. Grażyna pisze:

    śliczne, ciekawe i perfekcyjne są Twoje prace a czemu nie masz żadnej informacji na blogu o swojej Kornlece zdjęcie do podlinkowania, bo chyba teraz dobra pora?

    • Bettineum pisze:

      Witaj Grażynko, nie mam podlinkowanej informacji gdyż sprawa odnośnie operacji w Berlinie zawisła w powietrzu, mamy część pieniędzy uzbieranych na fundacji i czekamy na decyzję pani doktór. W między czasie Kornelka miała powtórzoną operację w Akademii Medycznej w Gdańsku, (propozycją naszej lekarki z AM) operacja nie powidła się. Teraz pani doktór pojechała do Berlina z wynikami Kornelki i czekamy, czekamy, czekamy. Nie wiem czy mam w dalszym ciągu zbierać pieniądze, czy dojdzie w końcu do tej operacji. Jak już zapadnie jakaś decyzja ze strony AM, to ją będę wiedziała co mam robić.
      Pozdrawiam
      Betti

Skomentuj

