Skoczne bombki;)

To taka kropka nad „i” do ubiegłorocznych Świąt Bożego Narodzenia oraz związanych z nimi zamówień.  Miałam te zdjęcia opublikować zaraz po świętach, ale z powodu totalnego braku czasu dopiero dzisiaj znalazłam chwilę aby je zamieścić.

Otóż  firma SKOK Ubezpieczenia zaproponowała mi wykonanie kilku bombek na potrzeby reklamy do Telewizji Polskiej.  Zlecenie to przyjęłam,( kto by nie przyjął?:->>) zdjęcia zrobiłam, towar dostarczyłam pod wskazany adres. I tu zaczyna się zabawa, w momencie kiedy zasiadaliśmy z rodziną do stołu wigilijnego, w TVP1 rozpoczął się program „ Cała Polska śpiewa kolędy” program nadawany był z Gdańska. W pewnym momencie  zaczęto pokazywać migawki moich ręcznie wykonanych bombek 😉 i co??? Rzuciłam  karpia byle gdzie i pobiegłam po aparat! Istne szaleństwo, a pisku było przy tym. Ta wigilia szczególnie mocno utrwali się w mojej pamięci. Zaraz po statywie do aparatu od mojego Michasia, był to najlepszy prezent jaki dostałam.

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Skoczne bombki;)

  1. Anonim pisze:

    Gratulacje:)

  2. Jacek Jewuła pisze:

    Halo, halo! Tu Skoczny Zleceniodawca.
    SKOK Ubezpieczenia był baaardzo zadowolony ze współpracy z tą tu Gospodynią tejże tu strony internetowej. Pani była szybka, konkretna i baaardzo tfurcza.
    W imieniu SKOK Ubezpieczenia jeszcze raz bardzo dziękuję i mam nadzieję na kontynuowanie współpracy w przyszłości :))
    Jacek Jewuła
    Kierownik Zespołu Marketingu
    SKOK Ubezpieczenia

Skomentuj

