Dzień Babci

Nieubłagalnie  zbliża się Dzień Babci i Dzień Dziadka, przypominam wszystkim tym, którzy jeszcze mają w posiadaniu.  Ja mam niestety już tylko jedną babcię. Na ten dzień i na każdy inny (zawsze można ucieszyć nasze przeurocze babcie, jakimś specjalnym prezentem)
Ponieważ wyrosłam już z laurek, zakładek do książek jest od zatrzęsienia i jakiś dziwnych dyplomów na allegro, ja zrobiłam szyld. Możecie też taki wykonać lub zamówić u mnie. Egzemplarz tylko jeden do nabycia. Przy okazji prezentowania szyldu dla babci załapały się też nasze mamy. Więc dziś szyldy dla babci i mamy:)

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

