Nostalgiczne świeczki

Kolejna moja propozycja, którą możecie sobie sami wykonać do swojego ogniska domowego;) Z przeciętnej białej świeczki można wyczarować sobie takie oto cuda;)Mydła też decoupaguję, jakby ktoś pytał;)))

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nostalgiczne świeczki

  1. Zygfryd pisze:

    Decoupage jakoś nigdy mnie nie porywał. Aż do dziś, to znaczy do chwili gdy popatrzyłem na te piękne (tak, piękne!) świece. Podziwiam pomysłowość i estetykę prac. Dziękuję.
    Z tysiącem serdeczności
    Zygfryd

    • Bettineum pisze:

      Serdecznie dziękuję za miłe słowa. Kiedyś przeglądałam Pana prace na blogu. Sama też szydełkowałam ale Pańskie prace to Mistrzostwo.
      Zawsze uważałam że mężczyźni są precyzyjni i bardzo zdolni. Czego Pan jest przykładem:) Pozazdrościć takiego talentu:)
      Serdecznie pozdrawiam
      Bettina

Skomentuj

