Fartuszek,poduszki i niciarka

Strasznie nie lubię na swoim blogu pisać wyraz „kolejna”, czy też „następna”. Nie lubię też pisać długich referatów na bloga, bo i tak nikt tego nie przeczyta, no chyba żebym kurs zamieściła jakiś ale też najlepiej z fotkami, bo my wszyscy bardzo lubimy widzieć obrazki. Tak jest, bo tak jesteśmy skonstruowani:) Ja też taka jestem, uwielbiam patrzeć na kolory, na szczegóły itp.
Więc fartuszek owy powstał w wyniku pewnej „ulicznej migawki”. Kiedyś będąc w Grecji, lat temu…., przeciskając się przez tłumy turystów na jakiśm greckim ryneczku targowym, zobaczyłam śliczny miniaturowy fartuszek na wino. Nie kupiłam tego fartuszka, jak to jest w zwyczaju kobiet, ale zapamiętałam. W końcu nadszedł ten dzień, ten czas aby odtworzyć to co w mej głowie tkwiło tyle lat. Pociągnęłam temat i jednym machnięciem powstały dwie  poduszki  na igiełki, jedna w kształcie serducha, druga prostokątna, pełnią też funkcję zdobniczą. Jakąś straszna potrzebę szycia miała tego dnia;) A do tego wszystkiego wisienka na torcie Niciarka z myszką polną. Z motywem bardzo nietuzinkowym i póki co niedostępnym dla mas.

 

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

