Moment

W sumie to sama nie wiem, co napisać o tym obrazie. Przeplatany muzyką Wiery Gran, wieczornym  zaczytywaniem się w bibliografiach sławnych malarzy. Ot niby nic a jednak wszystko. Z tego właśnie składa się ten obraz. Malowałam go kilka tygodni z jakiegoś zdjęcia. Moment uchwycony na płótnie. Kolorystycznie bardzo odbiega od oryginału, muszę poszukać gdzieś oryginalną wersję aby Wam zaprezentować całość.  Bardzo związałam się z tym obrazem. Nie mam go fizycznie w domu. Został sprzedany. Nie chciałam wcześniej prezentować go na swoim blogu, w sumie nie wiem dlaczego. Może chciałam dla siebie zostawić jakąś część swojej niewielkiej  twórczości. Może brakowało mi śmiałości. Nie wiem…
Wymiary obrazu 50X60

Obraz

Obraz

Obraz

Obraz

Ten wpis został opublikowany w kategorii Malowane ręcznie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Moment

  1. Grażyna pisze:

    No niezła jesteś ukrywasz takie talenty, które zapewne bardzo pomagają Ci przy decu, bo ja jak coś pędzlem pacnę to tylko żal. Obraz jest niezwykły w mocnych nasyconych kolorach z odrobiną niepokoju, która wisi w powietrzu. Pięknie!

  2. Grażyna pisze:

    A czemu nie wisi na blogu żadna informacja o fundacji i o Kornelce?

  3. Bettineum pisze:

    Ale ładnie to ujełaś Grażynko:) Musisz kiedyś do mnie przyjechać to w dwie chwile nauczę Cię pacać pędzlem:)
    Załączyłam do bloga wpis o fundacji dla Korusi, klikając na obrazek wyświetlą się pełne dane, z informacją do rozliczeń Pitu.🙂

Skomentuj

