Koko channel

Dziś moje jedne z ulubionych jajeczek, nazwałam je „Koko channel” . Kilka z pisanek  w całości malowane ręcznie. Pewnego wieczoru przegooglałam  zdjęcia z ręcznie malowanymi pisankami i nie koniecznie przypadły mi do gustu. Prawdą jest, że o gustach się nie dyskutuje. Dlatego też wolałam sobie stworzyć swoje własne, niepowtarzalne jajeczka.Choć niekoniecznie po opublikowaniu, będą już takie nietuzinkowe.

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Koko Channel

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Koko channel

  1. kaszka pisze:

    Poprzednie były super, ale te są magiczne!!! Cudeńka!

Skomentuj

