„Porcelanowe róże”

Wczoraj były „Ptaszki na jabłoni”, dziś „Porcelanowe róże”, specjalne dla romantycznych kobiet:) Oba jajeczka różnią się od siebie. Pisanka z różą, wykonana jest na wzór ażurowej porcelany. Posiada ażurowy wzór między reliefami. Drugie jajeczko, pomalowane jest na kolor jasno różowy i zdobione jest białymi reliefami. Całość odpowiednio zabezpieczona.

 

Porcelanowe roze

Porcelanowe roze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Porcelanowe roze

Porcelanowe roze

Porcelanowe roze

Porcelanowe roze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Porcelanowe roze

Porcelanowe roze

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „„Porcelanowe róże”

  1. Grażyna pisze:

    Twoje pisanki są po prostu cudne a te Kokowe tu wręcz mnie powaliły. Prześliczne! Karteczka dopiero do Ciebie wywędrowała a moja przeglądarka po prostu nie widzi zdjęcia Kornelki stą to głupie pytanie, ale sobie poradzę i pozwolisz, że wrzucę na bloga, bom gapa straszna i dawno powinnam to zrobić.

  2. Bettineum pisze:

    Hej Grazynko, nie wiedziałam, że Twoja przeglądarka ma takie problemy. Nie ma pytań głupich, są głupie odpowiedzi. Może jesteś na facebooku? Tam mam podane namiary na Korunię:)
    Odnośnie pisanek, to powiem, że z każdą z nich trudno mi się rozstać, ale Kokowe to moje ukochane i nie wiem czy jestem w stanie je sprzedać:( ale przecież jak je sprzedam to sobie zmajstruję nowe:)
    Nie mogę się doczekać karteczki.
    Pozdrawiam
    Bettina

Skomentuj

