Pisanki „Po holendersku”

Dziś musiałam rozstać się z moimi ukochanymi pisankami „Kucharzykami” i z „Hiszpańskim kogucikiem”:( Przyznaję,  ciężko mi było je sprzedać, jedynym pocieszeniem jest fakt, że trafiły w dobre ręce. Dlaczego o tym piszę, ponieważ nie chciałabym aby ktoś pomyślał, że przedmioty które wychodzą z mojego warsztatu pracy są bezduszne. Każda pisanka, bombka, zawieszka cokolwiek co tworzę posiada swą własną duszę:)
Dziś kolejne dwie, też malowane ręcznie aczkolwieek w innych tonacjach kolorystycznych niż koguty. Nazwałam je „Po holendersku” choć jedna z nich zupełnie nie przypomina kolorem holenderskiego motywu.

Pisanka po holendersku

Pisanka po holendersku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka po holendersku

Pisanka po holendersku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka po holendersku

Pisanka po holendersku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka po holendersku

Pisanka po holendersku

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Pisanki „Po holendersku”

  1. Grażyna pisze:

    Jestem na tym całym facebooku ale nie działam i nawet chciałabym się z niego wycofać więc nie będę już w niego brnąć a ponieważ nie mogę załączyć linku pod zdjęcie, więc chyba podam link do twojego bloga, bo zdjęcie jest za małe. A następne pisanki znów bardzo efektowne.

Skomentuj

