Kilka propozycji.

Ponieważ 24 marca wybieram się do Grudziądza na „Festiwal Wielkanocny”, musiałam dorobić i zaprezentować kilka nowych pisanek.  Nie wiem, czy w natłoku pracy mam ochotę na rozdrabnianie się i prezentowanie pojedyńczych zdjęć, więc postanowiłam zamieścić je dzisiaj hurtowo, choć i tak jeszcze nie wszystkie pisanki są sfotografowane. Nie wiem skąd we mnie niechęć do fotografowania. Przy jednym jajku siedzę 3-4 godziny, a ze zrobieniem zdjęć mam jakieś dziwne problemy. Może dlatego że lubię zdjęcia stylizować, lubię kiedy każde zdjęcie różni się od siebie kompozycją, motywem. Nie lubię powtórzeń.

Pisanka ażurowa „Konwalie”. Oprócz ażurowych zdobień posiada też efektowne, przezroczyste uwypuklenia na kwiatkach, tworząc wrażenie efektu 3D.

Pisanka ażurowa konwalie

Pisanka ażurowa konwalie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka ażurowa konwalie

Pisanka ażurowa konwalie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka ażurowa „Fiołki”. Jest to mój ubiegłoroczny pomysł i w dalszym ciągu mi się podoba. Też posiada przezroczyste uwypuklenia.

Pisanka ażurowa fiołki

Pisanka ażurowa fiołki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka ażurowa „Kwiat jabłoni”. Motyw odświeżony formą, posiada trochę inną kolorystykę od poprzedniej pisanki prezentowanej kilka dni wcześniej. Ta zdobiona jest imitacją kropli rosy. Posiada delikatne uwypuklenia wokół płatków kwiatów.

Kwiat jabłoni

Kwiat jabłoni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Biało-czarna” zdobiona czarnymi koralikami, które podkreślają charakter naklejonej serwetki.

Biało-czarne

Biało-czarne

 

 

 

 

 

 

 

 

Biało-czarne

Biało-czarne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Vintage” Mocno postarzana ale bardzo efektowna.

Retro

Retro

Retro

Retro

 

Retro

Retro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Esy-Floresy”. Prosta wykończona na porcelanę.

Esy-floresy

Esy-floresy

Esy-floresy

Esy-floresy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esy-floresy

Esy-floresy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Graficzna II” bardzo mi się podoba, przypomina mi że mam serwetkową schizofrenię;)

Graficzne

Graficzne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Graficzne

Graficzne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Graficzne

Graficzne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moje ulubione koguciki:) Delikatnie cieniowanie, tło wokół kurek  wręcz się rozpływa.
Do tego jedno z nich posiada z jednej strony ażur.

Koguty

Koguty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koguty

Koguty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Emanuel” Tegoroczne odkrycie. Delikatne cieniowania podkreślają urodę serwetkowych motyli.

Motyle

Motyle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisanka „Szaraki”. Też cieniowana, bardzo wiosenna.

Zające

Zające

Zające

Zające

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Kilka propozycji.

  1. Anonim pisze:

    Piękne!!!! Aż dech zapiera🙂

  2. Grażyna pisze:

    A co tu gadać ciągle jedno i to samo. Jesteś mistrzynią świata w tych pisankach a pomysłów masz jak z rękawa.

  3. Anonim pisze:

    fannntastycznie i arcymistrzosko !!

Skomentuj

