Pisanki „Misterne koronki”

Dość długo chodził za mną taki pomysł i w końcu go zrealizowałam. Ponieważ dzisiaj prawie wszyscy robią pisanki w stylu richelieu, ja postanowiłam zrobić pisanki „Misterne koronki”, doprawdy ciężko się je robi. Potrzeba wielkiej precyzji, anielskiej cierpliwości i delikatności. Kilka wydmuszek popsułam zanim dokanałam cudu;)  Najpierw zrobiłam same białe koroneczki, a ponieważ jednorodność jest jak dla mnie truchę nudna, postanowiłam je też „zdekupażować”, więc pojwiały się na nich delikatne różyczki bądź też urokliwe bratki, będzie jeszcze pisanka z konwaliami aczkoliwek nie zdołam jej już pokazać na blogu w tym tygodniu. Ostatnio dosyć mocno zabiegana jestem. Mam jeszcze w zanadrzu jeszcze jeden rodzaj pisanek, zupełnie odbiegających od formy którą Wam dotychczas zaprezentowałam ale te zaprezentuję w przyszłym tygodniu. W przyszłym tygodniu również pojawią się też na moim blogu świąteczne stroiki wielkanocne. Mam nadzieję, że się Wam spodobają:)

Chciałaby też podziękować Wam za odwiedziny na moim blogu oraz za przemiłe komentarze, które pozwalają mi dalej tworzyć:))) Bardzo Wam dziękuję:D

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Pianka "Misterna koronka"

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Pisanki „Misterne koronki”

  1. kaszka pisze:

    Jak chińska porcelanka🙂 Subtelne, zachwycające !!!

  2. Bogusia pisze:

    Przepiękne:)

Skomentuj

