Jaja w złocie i srebrze

Obiecałam, że jeszcze w tym tygodniu zaprezentuję inną i  ostatnią formę moich pisanek oraz stroików wielkanocnych. Po części dotrzymuję obietnicy, gdyż dzisiaj zamieszczę tylko pisanki. Choć owe pisanki są pisankami  bardziej z nazwy niż z wyglądu. Powstały z myślą o tych, którzy nie lubią tradycyjnych wersji pisanek, lubią złote klimaty. Choć ja osobiście wolę lekkie i przejrzyste formy, te które dziś prezentuję, też bardzo mi się podobają. Choć ze wszystkich pisanek prezentowanych na moim blogu najbardziej ukochane były „Koko channel”, „Hiszpański kogucik” oraz „Kucharzyki”.  Z łezką w oku sprzedawałam je klientce.
Jutro postaram się zamieścić zdjęcia stroików.
Miłego oglądania i wieczoru Wam życzę.
Serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze, które napędzają mnie do dalszej twórczej pracy:)

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja w złocie i srebrze

Jaja w złocie i srebrze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Jaja w złocie i srebrze

  1. Anonim pisze:

    cudenka mojej sąsiadki!

  2. Bogusia pisze:

    śliczne

  3. adamo pisze:

    Super!!!! dałem w prezencie i spodobało się bardzo! są zachwyceni!!! dziękuję😉

Skomentuj

