Kurka

Cóż za dwa dni święta, nie zdążyłam pokazać Wam wszystkich moich prac związanaych z okresem wielkanocnych pomysłów. Po świętach myślę, że nadrobię zaległości. Dziś zatem zaprezentuję rustykalną zawieszkę z moim ukochanym motywem kogucim. Odezwę się dopiero po świętch,podczas  których zamierzam odpocząć od tej produkcyjnej przedświątecznej zadyszki. Wyjeżdżamy do mojej mamy. Mam nadzieję, że w trakacie świątecznego „nicnierobienia” przyjdą mi do głowy kolejne pomysły, z którymi będę mogła podzielić się z Wami na swoim blogu. Zatem życzę Wam spokojnych, ciepłych, rodzinnych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
Bettina

Zawieszka rustykalna "Kurka"

Zawieszka rustykalna "Kurka"

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Kurka

  1. Grażyna pisze:

    Betti oczywiście jajo dotarło w całości i jest po prostu przepiękne i jesteś gigantem w dziedzinie jaj i nie wiem jak robisz te dziurki po bokach a w rzeczywistości jeszcze lepiej widać kunszt i wykonanie. Serdecznie dziękuję i za serwetki też i wszystkiego dobrego po świętach Ci życzę, bo przed nie wyszło, bo były rozjazdy, remonty i takie tam.
    Pozdrawiam

  2. Bettineum pisze:

    Hej Grażynko, bardzo się cieszę, że jajeczko dotarło w całości i że Ci się podoba:) Powiedz mi tylko, skąd wzięłaś tą piękną róże w ramce co masz na blogu. Mam na nią pomysł a nigdzie jej nie wylookałam. Pozdrawiam

Skomentuj

