Carskie jajo

Jeszcze przed świętami dostałam zlecenie wykonania pamiątkowego jaja dla pewnego małżeństwa. Na jajku miały być zamieszczone  zdjęcia. Muszę przyznać, że strasznie nie lubię takich zleceń, gdyż ciężko  wpasować się, w zamiłowania zamawiającego jak i dla osoby która miała otrzymać owe jajo. Kolejna sprawa, której nie znoszę, a która wymaga strasznie dużej staranności i  cierpliwości, to bardzo umiejętne nałożenie zdjęcia na tak obły przedmiot nie deformując twarzy, ramion czy też innej części ciała. Kto takie rzeczy robił wie ile to czasu zajmuje. Przyjęłam to zlecenie, bo lubię wyzwania, a jak wiemy praktyka czyni mistrza. Więc dłubałam to jajeczko jakieś 3 dni, aż wyszło z niego coś co mi się bardzo podoba. Inspiracją do wykonania jajeczka był Pan z fotografii. Bardzo dostojny, prawie arystokratyczny. Postanowiłam więc wykonanć jajko całe w złocie. Powstało więc „Carskie jajo”:)

Carskie jajo

Carskie jajo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carskie jajo

Carskie jajo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carskie jajo

Carskie jajo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carskie jajo

Carskie jajo

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Carskie jajo

  1. Grażyna pisze:

    Naprawdę jesteś niemożliwa to jajo to jakieś misterium ciekawa jestem ile je robiłaś a obrazek mam gdzieś skopiowany to Ci prześlę, bo nie pamiętam skąd go wzięłam.

  2. Bogusia pisze:

    To prawdziwe cudo i bardzo pracochłonna robota!

  3. Ela66 pisze:

    Cudne prace. Podziwiam dokładność i piękne wzory. Gratuluję talentu. !!! 🙂

Skomentuj

