Aniołek, fiołek, róża, bez…….

Sekretarzyk w stanie surowym zakupiłam  rok temu. Z pędzlami i przeróżnymi farbami i papierami  podchodziłam do niego parokrotnie.  Za każdym razem zmieniała się koncepcja i sekretarzyk lądował z powrotem na półce.  W końcu doczekał się swojej ostatecznej wersji. Kiedyś pisałam na blogu, że bardzo często śnią mi się kolory lub przeróżne projekty. Niektóre z nich potrafię odzwierciedlić w swoich pracach. Tak też było  w tym przypadku.  Zaczęła się praca, która wymagała wielkiej cierpliwości i kombinacji kilku kolorów farb. Papier z aniołkiem, jest moi pierwszym zakupem na początku mojej drogi związanej z decoupagem.  Szwędał się po segregatorach,  w końcu znalazł swoje zastosowanie.

 

Sekretarzyk

Sekretarzyk

Sekretarzyk

Sekretarzyk

Sekretarzyk

Sekretarzyk

Sekretarzyk
Sekretarzyk

Sekretarzyk
Sekretarzyk

Sekretarzyk
Sekretarzyk

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

