Ptaszkowy stojaczek

Wcześniej pisałam, że mam niesamowitą słabość do ptaszkowych i kogucikowych motywów, na zdobionych przeze mnie przedmiotach. W trakcie ozdabiania moich dzwoneczków, zawieszki, zupełnie przypadkiem wpadł w moje ręce ten o to stojaczek. Z każdej strony jest zdobiony ptaszkami, cieniowany, posiada malowaną koroneczkę, która dodaje mu pewnej delikatności. Całość pokryta odpowiednią ilością lakieru.

Ptaszkowy stojaczek

Ptaszkowy stojaczek

Ptaszkowy stojaczek
Ptaszkowy stojaczek

Komplet

Komplet

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Ptaszkowy stojaczek

  1. Paula pisze:

    Cudne prace;)
    Tylko podziwiac;)

  2. Bettineum pisze:

    Dziękuję Paula, jest mi miło:)
    Pozdrawiam
    Bettina

Skomentuj

