Euro szał i kiermasz;)

Nie mogę się skupić na pracy przez Euro 2012. Cały czas do dnia rozpoczęcia mistrzostw w Polsce, trzymałam się dzielnie nie interesując się w ogóle tym wydarzeniem, które miało odbyć się u nas. Niestety w piątek dopadła mnie euro fobia, dzieciakom kupiliśmy z mężem zestawy kibica, farby, flagi, koszulki itp. Moja rodzina, zjeżdża do nas na weekend z Braniewa aby pojechać wspólnie do strefy kibica w Gdańsku i delektować się  atmosferą, która tam panuje.  Dziś rano odprowadziłam syna do zerówki, a tam te małe dzieci idąc w grupie do klasy śpiewają na cała szkołę „Polskaaa biało-czerwoni..”, moja sąsiadka, dziś pojechała do sklepu i dokupiła wuwuzele dla synka aby jeszcze bardziej poczuł smak tego co się dzieje u nas w Polsce i zatrąbiła mi do drzwi;))))). Pies sąsiada chodzi w narodowym kubraczku…Natomiast wczorajszy mecz prawie przyprawił mnie o zawał serca, w drugiej połowie z tych nerwów poszłam dekupażować.

Cieszę się, że my Polacy potrafimy bawić się i upajać się  tym wielkim historycznym wydarzeniem.

Aczkolwiek ta ekscytacja przeszkadza mi w skupieniu , nie to żebym narzekała ale jak tu się zabrać do twórczej pracy, kiedy  w sobotę mam kiermasz, na sprzedaż znikome prace, rozdygotane serce a w głowie tylko mecze. Chyba flagi poszyję, normalnie zgłupieję przez to wszystko;))))))

Serce

Serce

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

