Strusie jajo, reliefy i camea

Jeszcze przed świętami wielkanocnymi zgłosił się do mnie klient, który poprosił o wykonanie pisanki z cameą na wzór wykonanej przeze mnie, pisanki z wydmuszki gęsiej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zlecenie to przyjęłam ale uzgodniłam z klientem, że pracę wykonam dopiero po gorącym okresie świąt. Przyznam, że nigdy nie wierciłam w strusim i nie miałam bladego pojęcia, jak ciężko jest wyciąć cokolwiek w tej skorupce. Jednocześnie cieszyłam się, że mogę w końcu zacząć twórczą przygodę z wydmuszką strusią.  Zastanawiałam się jak zrobić aby mała camea nie była za mała w stosunku do wielkości jaja. Więc musiałam trochę pokombinować, bo szczerze przyznam, że nie wiem gdzie można kupić duże camee. Wpadłam na jeden pomysł i myślę, że się sprawdził.
Coż od siebie dodam, że pracy jest mnóstwo przy tego typu zdobień i dość sporo materiału musimy zużyć ale warto. Mi osobiście wydmuszka się podoba. Klient też wyraził swój zachwyt. Jak się okazało mój klient, to rasowy kolekcjoner i bardzo się cieszę, że moja praca będzie figurować w jego wspaniałej i imponującej kolekcji.

Wydmuszka stursia z cameą

Wydmuszka stursia z cameą

Wydmuszka stursia z cameą
Wydmuszka stursia z cameą

Wydmuszka stursia z cameą
Wydmuszka stursia z cameą

Wydmuszka stursia z cameą
Wydmuszka stursia z cameą

Wydmuszka stursia z cameą
Wydmuszka stursia z cameą

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pisanki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Strusie jajo, reliefy i camea

  1. Anonim pisze:

    Przepiękne dzieło! Gratuluję pomysłowości i umiejętności! Czy zdradzi Pani jaką techniką wykonuje Pani te zdobienia zewnętrzne – reliefy? Pozdrawiam ciepło!

  2. kaszka pisze:

    Ale numer!
    Ale jajo!
    Ale piękne! :):):):):)

  3. Bettineum pisze:

    Ależ komentarz:))))Dziękuję Kaszka:)

  4. Grażyna pisze:

    Genialne. Doszłaś do perfekcji a kolory przepiękne.

  5. Bogusia pisze:

    Jak zawsze bardzo dokładnie z dbałością o każdy detal:) Gratuluję cierpliwości zapału:)

Skomentuj

