Pudełka dla dziewczynek

Miałam ostatnio chęć na róż. Może dlatego, że moja Kornelka już wyrosła z tego koloru i nie chce ubierać nic różowego. Ja za różem w mojej szafie  też nie przepadam ale  podoba mi się ten kolor w pracach dla dzieci. Powstało więc kilka takich słodkich pudełek. Pierwsze z aniołkiem w całości malowane ręcznie. Takie ciasteczkowe. Drugie owalne też malowane, z książki dla dzieci autorstwa Sarah Kay. Trzecie pudełko w kolorach baby blue i pruskiego błękitu, z motywem dziecięcym oraz czwarte pudełko owalne dla małej księżniczki.

Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem

Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem

Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem
Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem

Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem
Ciasteczkowe pudełko z aniołkiem

Pudełko Sarah Kay
Pudełko Sarah Kay

Pudełko Sarah Kay
Pudełko Sarah Kay

Pudełko niebieskie
Pudełko niebieskie

Pudełko niebieskie
Pudełko niebieskie

Pudełko Princess
Pudełko Princess

Pudełko Princess
Pudełko Princess

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

