Cynowa osłonka z różą i Lacca Vetrificante

Jakiś czas temu zakupiłam takie trzy osłonki cynowe o bardzo miłym kształcie torebeczki. Osłonki posiadają skórzane uchwyty. Taki kontrast dodaje uroku osłonce. Postanowiłam trochę z nimi poeksperymentować. Pierwsza z nich ma wyznaczony tylko pewien obszar do zdobienia. I ta póki co najbardziej mi się podoba, a raczej podobała, bo już jej nie mam na stanie. Całość była dosyć pracochłonna. Po pierwsze musiałam wyznaczyć obszary, tak aby nie zabrudzić uchwytów, jednocześnie wyznaczyć w miarę podobne do siebie obszary do malowania. Do zdobienia wykorzystałam dosyć grubej gramatury różę a nie chcąc bawić się w kilkadziesiąt warstw lakierów, wypełniłam wyznaczone pola lakierem krystalizującym. Każda ze stron schła jakieś 2 dni. Więc wydawało mi się, że praca ciągnie się w nieskończoność.

Osłonka z różą

Osłonka z różą

Osłonka z różą

Druga osłonka w sumie powstała na szybko, bo oczywiście jakiś kiermasz mi się przytrafił i musiałam kilka przedmiotów dorobić, gdyż jak zwykle w mojej pracowni pustką wieje. Więc tą osłonkę zdobiłam prawie w całości, pozostawiając tylko pewien pas cyny. Całość jest lakierowana i malowana ręcznie koronka. Ale już teraz wiem, że w niedługim czasie ją przemaluję, bo coś nie za bardzo podoba mi się ta róża.
Trzecia osłonka jest w trakcie pracy i zaprezentuję ją w czasie późniejszym. Bardzo będzie się różnić od tych dwóch prezentowanych w moim dzisiejszym wpisie.

Osłonka z różą

Osłonka z różą

Osłonka z różą

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

