Kanki gdańskie

Mam strasznego lenia internetowego. W pracowni mej wrze od nadmiaru zleceń i pracy twórczej . Zaczynam się spinać, bo już powinnam bombki zacząć tworzyć, a tu końca pracy nie widać. Stąd braki w aktywności na blogu a tym samym na facebook’u.  Skorzystałam więc z okazji , że lakier schnie tam gdzie ma schnąć i już bolą mnie uszy i głowa od nadmiarów dźwięków wyjącej wciąż suszarki. Postanowiłam na chwilę oderwać się i przenieść się na zupełnie inną płaszczyznę, znaczy wirtualną.  Jeszcze nie pokazałam Wam swoich prac letnich, a tu już jesień otwiera drzwi z pełnym rozmachem  i choć lata mi szkoda, to jesień lubię najbardziej. Jest w niej coś nostalgicznego, refleksyjnego i kuchennego zarazem. Choć  w tematyce kuchennej słaba jestem, to robienia powideł ze śliwek sobie nie odpuszczę.  I tak w weekend w ramach odpoczynku przetworzyłam 20 kg pysznych śliwek.
Wracając do tematu twórczego. Moja znajoma poprosiła mnie o wykonanie dla niej kanek z motywem Gdańska i tak powstały „Kanki gdańskie”.  Zdjęcia trochę mało efektowne, bo jakoś pomysłu nie miałam i czasu, bo to jakoś sezon wydmuszkowy był a wtedy trudno się skupić na czymś innym niż pisanki.

"Kanki gdańskie"

„Kanki gdańskie”

"Kanki gdańskie"
„Kanki gdańskie”

"Kanki gdańskie"
„Kanki gdańskie”

"Kanki gdańskie"
„Kanki gdańskie”

"Kanki gdańskie"
„Kanki gdańskie”

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Kanki gdańskie

  1. GOSIA M PILNA UCZENNICA pisze:

    Betti, te kaneczki to cukiereczki. Jakby się pojawiły na Jarmarku Dominikańskim, to by była jedna z najładniejszych atrakcji:-)

  2. A co to za technika!Chciałabym ją poznać!

Skomentuj

