Morskie klimaty

Prace na pożegnanie lata, bo do Trójmiasta to z pewnością nie wróci. Drewniany domek kupiłam gdzieś przypadkiem, bardzo mi się spodobała ta forma do zdobienia.  Dopiero w domu stwierdziłam, że jest to domek na herbatkę.  Zastanawiałam się dosyć długo w jakich klimatach go zrobić, bo w pierwszej koncepcji miały być ptaszki …. hmmm no ale dopiero lato się zaczęło i plażowanie i tak bardzo zatęskniłam aby zrobić coś w klimatach morskich.  W moich wielkich zapasach papierowych, znalazłam motyw, który wydał mi się absolutnie piękny i tak oto powstał ten domek. Żal było mi się z nim rozstać i do tej pory żałuję, czasem brak mi stanowczości. Pozostało mi jedynie zdjęcie. No ale może kiedyś jeszcze kupię taki domek…

Morski domek

Morski domek

Morski domek
Morski domek

Następnie miałam ochotę na wspomnienie greckiego lata i w tych klimatach powstały dachówki. Pierwsza z nich malowana w całości ręcznie, pomysł zaczerpnięty z jakiegoś papieru o dużym formacie, a którego nie mogłam wykorzystać do zdobienia małej dachówki.  Druga dachówka jest wykonana w formie 3D. I jest w całości wykonana i malowana ręcznie. Więc jakby nie było dość autorskieto wszystko.

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Grecka dachówka

Kolejne prace, o które sama siebie bym nie podejrzewała. W lipcu poprowadziłam wielkie szkolenie dla pań szt. 25 z podstaw decoupagu. Na tych warsztatach panie zdobiły swoje lusterka i jedna z tych pań zdobiła swoje lusterko z motywami morskimi, które bardzo mi się spodobało. Postanowiłam, że zrobię takie lusterka, tak choćby dla zabawy motywami morskimi, wszak w Gdyni mieszkam i dla przyzwoitości mogłoby cos takiego być w mojej pracowni.

Morskie lusterka

Morskie lusterka

Morskie lusterka

Morskie lusterka

Ten wpis został opublikowany w kategorii decoupage i nie tylko i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

