The Snow Queen

Jeden z pierwszych projektów, które powstały na ten rok.  Powoli zaczynam mieć dosyć dekoupagu i nudzą mnie bombki obsypane co roku śniegiem, na których zmienia się tylko motyw, którymi je ozodobimy. Choć nie jest powiedziane, że gdzieś w połowie listopada i u mnie powstaną bombki z masą śniegu. W sumie mają swój urok i mają swoich wielbicieli. Jak co roku problemem są dla mnie zdjęcia, bo zawsze trudno jest mi uchwycić urok bombek i innych ozdób świątecznych.  Więc tak problematyczna w uchwyceniu swego uroku była bombka, która zaprezentuję dziś. Takich bombek zrobiłam kilka i każda z innym motywem. Pierwsza pt,. „The Snow Queen”. Pomysł na te bombki nasunął mi się w trakcie czytania „Opowieści wigilijnej” dla moich dzieci.

Bombka szklana w formie talara. Forma ta różni się tym od medalionu, że ma szersze boki i dzięki temu mogłam stworzyć bombkę na zasadzie trójwymiarowości i transparentności. Gdyby, owa bombka miała inny uchwyt, w środku pojawiłby się przepiękny puszysty śnieg.  No ale to też z czasem.

Reliefy na bombce, wykonane nie są tradycyjnymi konturówkami reliefowymi. Jest to moja produkcja własna. I choć zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku, w rzeczywistości wyglądają obłednie.

Ahh bym zapomniała, końcówki owych przecudownych reliefów mienią się bardzo delikatnym brokatem. Ale, żeby to zobaczyć , trzeba by było do mojej pracowni zajrzeć.;))

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Malowane ręcznie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

