O Christmas Tree

   Praca nad tymi bombkami, była bardzo relaksująca. Tworząc je nuciłam sobie piosenkę„O Christmas Tree” .Jak ja lubię te święta. Może moja lubość przekłada się na pracę twórczą. Bo jak widzicie zasypuję Was moi mili przeróżnymi pomysłami w swoich autorskich projektach. Ato jeszcze nie koniec. Mam w zanadrzu jeszcze kilka ciekawych propozycji, którymi Was mocno zaskoczę.

This slideshow requires JavaScript.

Bombki są malowane ręcznie. Motywy zaczerpnięte z serwetki Vilero&Boch. Więc jakby ktoś pytał, bombki Vileroy&Boch do kupienia u mnie;)) Z tymże, że u mnie taniej. Zapraszam do mojego sklepu .

Z jedne strony wdzięczna choineczka, z drugie zaś mikołaj z worem prezentów. Boki bombki posiadają malowane na złoto-zielono wstawki , zdobione srebrnymi delikatnymi reliefami. Reliefy w niektórych miejscach posiadają zdobienia w postaci pyłu brokatowego. Całość cudownie błyszcząca.

Serdecznie polecam

Ten wpis został opublikowany w kategorii bombki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

