Malowany jedwab

Nie miałam serca ostatnimi czasy do prowadzenia mojej strony. Większość czasu spędziłam na tworzeniu, tworzeniu i jeszcze raz tworzeniu. Okres pisankowy wielce mnie wykończył i wypalił. Wszystkie zaległe prace tegorocznych pisanek zamieszczę w MENU PISANKI

Musiałam chwilę odpocząć.  Poszukać zajęcia, które pozwoliłoby mi na chwilę relaksu i znalazłam.  Wydaje mi się gdzieś głęboko to w mnie dojrzewało i w końcu wykluło się.

Więc w mojej pracowni zapachniało farbami i jedwabiem.  Codziennie nasycam się kolorami, które mnie otaczają.  Daję upust swej fantazji i tworzę takie chusty jakie chciałbym nosić.

Zapraszam Was do oglądania moich kolejnych prac. Obiecuję, że będę umieszczać w miarę systematycznie swoje prace.

Dziś praca numer „Jeden”. Najbardziej jestem z nią związana, bo nieudolna i to moje pierwsze dziecko;)

Ten wpis został opublikowany w kategorii JEDWAB i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

